Music

Naast mijn "Vette virus" luister ik graag naar muziek. Ik kan daar helemaal in worden meegevoerd totaal de tijd vergetend tot in de kleine uurtjes. Er zijn zo veel stijlen en muzieksoorten voor elke gemoedstoestand. Muziek is passie, herinnering, emotie, genot, kippevel. Luister maar eens naar het volgende nr (2MB): 

http://members.home.nl/walfred/images/Kaila%20Raps%20-%20Victor%20Wooten.mp3

Als ik mijn ogen dicht doe bij dit nummer dan kan ik de vreugde van Kaila’s voelen die ze samen met haar vader beleefd (Victor Wooten). Deze vreugde slaat een beetje over naar mij het geeft kippevel  : that’s what music is about !

Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Music

  1. riet zegt:

    Hallo Walfred,Bedankt voor je mooie reactie op mijn space.Tja het zijn wijsheden als de mensheid daar nou wat mee deed.hihi.Ik hoop dat de mensen het lezen en toch eens nagaan denken over een andere oplossing voor stress etc.Groetjes Riet

Plaats een reactie